Magnetofon jako kompoziční a interpretační nástroj

Tape recorder as a compositional and interpretative instrument

Velmi dobrá bakalářská práce na téma Magnetofon jako kompoziční a interpretační nástroj, kterou napsal a obhájil v roce 2010 Jakub Adámek. Práce byla napsáno pod vedením Mgr. Viktor Pantůček, CIUS ÚHV FF MU

Anotace: Práce se zabývá manipulací s magnetofonovým pásem v oblasti elektroakustické hudby s přesahem do hudby populární. První část nastiňuje technologicko-historické kontexty magnetického záznamu zvuku. V druhé části se zabývá jednotlivými styly. Jmenovitě konkrétní hudba, elektronická hudba v Německu, USA a Československu. Závěr textu popisuje princip vícestopého nahrávání populární hudby. Časově zasahuje do období padesátých až sedmdesátých let dvacátého století.

Abstract: The work describes manipulation with recording tape on the field of electro-acousting music overlapping to the popular music. The first part foreshadows technological and historical connections of magnetic record of sound. The second part mentions particular styles. Nominally: musique concrete, electronic music in Germany, the U.S.A. and Czechoslovakia. The principles of multi-track recording are introduced in the end of my work. It includes the time of fifties till seventies of 20th century.

Celou bakalářskou práci je možné přečíst v archivu is.muni.cz

Posudek s celkovým hodnocením známkou velmi dobře je možné dohledat zde.

Zkuste také tyto články o kazetách:

Štítky , , .Záložka pro permanentní odkaz.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.